تاریخ: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۰۹
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۲۷۵۹۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحلیل صبا امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | صبا کی به مدار صعود باز می‌گردد؟

‌می‌متالز - امروز قصد داریم تا به بررسی سهام صبا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد صبا در روز‌های آینده بورس است.

به گزارش می‌متالز، شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش صبا نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می‌باشد.

تحلیل صبا امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱

تحلیل صبا امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | صبا کی به مدار صعود باز می‌گردد؟


قیمت سهم صبا طی دو سال گذشته همواره بین دو سطح کف قیمتی و فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر (۳۰۰-۴۵۰ تومان) در نوسان بوده است. اخیرا سهم بعد از تقسیم سود کمتر از انتظار در مجمع سالانه، با عدم اقبال بازار همراه شد بطوری که در چند هفته‌ی گذشته با بیش از ۳۰ درصد افت قیمت همراه شده است. قیمت فعلا و در محدوده‌ی حمایت کف هندسی دو ساله روی ۳۴۰ تومان به نظر می‌آید که به ثبات رسیده است و انتظار می‌رود بعد از مدتی اصلاح زمانی در این محدوده به مدار صعود برگردد.

قیمت در صورت مهیا شدن شرایط بازار می‌تواند تا فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر در ۳۸۰ تومان و در گام اول رشد کند، اما در افق یک ساله سهم شانس رشد تا فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر در ۴۵۰ تومان را نیز دارد که با توجه به قیمت فعلی و تارگت‌های اشاره شده در بالا باید گفت که نسبت ریسک به ریوارد سهم جذاب ارزیابی می‌شود.

خلاصه تحلیل تکنیکال صبا

حمایت اول: ۳۰۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
وضعیت اندیکاتور RSI: روند نزولی RSI همچنان ادامه دارد
مقاومت اول: ۳۸۰ تومان
مقاومت دوم: ۴۵۰ تومان

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده